Siguran odmor u Hotelu Terra
Posljednjih godinu dana okruženi smo svakodnevicom koja je bila i ostala izazovna na svim poljima, a pogotovo za sudionike u turizmu i ugostiteljstvu. S obzirom da je pred nama još jedna turistička sezona sa mnogo nepoznanica, potrudili smo se našim gostima pružiti visoki osjećaj sigurnosti unutar našeg obiteljskog hotela Terra.
Iznimno smo velikodušni i sretni što su naši gosti spremni na putovanja i žele provesti godišnji odmor u našem hotelu. Kako bi im na tome zahvalili, naš hotel integrirao je sve potrebne zaštitne mjere kako bi se gosti osjećali sigurno, zaštićeno te mogli opustiti i uživati na svom odmoru. Ponosni smo nositelj oznake “Safe stay” čime je naglasak stavljen na održavanje čistoće, higijene i sigurnosne protokole. Osoblje našeg hotela je uvježbano i pružiti će svu potrebnu podršku gostima koji zahtjevaju medicinsku pomoć ili žele imati sve preduvjete za siguran i bezbrižan odmor.
Sigurnosne mjere definirane od strane Ministarstva turizma i sporta koje smo usvojili u svom poslovanju obuhvaćaju sljedeće:
1. Opća pravila za zaposlenike
a) informiranje i obuka zaposlenika o provođenju procedura za zaštitu zaposlenika i gostiju te procedura u slučaju zaraze zaposlenika ili gosta
b) fizički razmak (posebno zaposlenika koji su u doticaju s gostima i korisnicima usluga od ostalih zaposlenika)
c) nošenje zaštitnih maski
d) mjerenje tjelesne temperature
e) dezinfekcija ruku i dezinfekcija radnih površina više puta dnevno
f) ograničen broj osoba u zatvorenom prostoru
2. Opća pravila za goste
a) nošenje zaštitnih maski u svim zajedničkim prostorima
b) dezinfekcija ruku
c) ograničiti broj osoba u zajedničkim prostorijama objekta
d) fizički razmak
3. Čišćenje objekata
a) redovita dezinfekcija zajedničkih prostora, a posebnu pozornost usmjeriti na opremu/mjesta koja se često dodiruju
b) provjetravanje prostorija
c) dezinfekcijska sredstva
d) u sanitarnim čvorovima koristiti jednokratne materijale (papirnati ručnici)
e) redovito pročišćavanje i dezinfekcija filtera klima uređaja, ventilacije i uređaja za grijanje
4. Recepcija
a) online prijava ili prijava automatom za registraciju, ili prijava sa skraćenim vremenskim zadržavanjem
b) zaštitna pregrada na recepcijskom pultu
c) unaprijed najavljen odjava kako bi se mogao pripremiti račun radi što kraćeg zadržavanja gosta na recepciji
5. Smještajna jedinica
a) mapa (opcije: u digitalnom obliku, plastificirane mape koje treba dezinficirati nakon svakog gosta ili na recepciji mape za jednokratnu uporabu)
b) osigurati sigurnosni komplet (Safety Kit - zaštitne maske, rukavice, dezinficijens) koji može ili ne mora biti naplaćen
c) minibar puniti na zahtjev gosta ili postaviti safety naljepnicu
d) redovito dezinficiranje kritičnih (dodirnih) točaka u smještajnoj jedinici
e) čišćenje smještajne jedinice u dogovoru s gostima
f) pojačano pranje i dezinficiranje posteljine i ručnika za goste
6. Ugostiteljski sadržaji
a) buffet usluga, posluživanje ili samoposluživanje u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, room service ili posluživanje hrane i pića direktno iz kuhinje („s ruke“)
b) uklanjanje jelovnika i cjenika sa stolova, dostupni na zahtjev gosta (opcije: digitalni oblik - QR kodovi ili jednokratni u tiskanom obliku ili plastificirani)
c) postava stolova i serviranje pribora u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
d) dezinfekcija stolova, jelovnika i cjenika te zamjena postave stola nakon svakog gosta
e) međusobna udaljenost stolova u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
f) fizički razmak između pojedinih grupa posjetitelja u skladu s aktualnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
7. Zajednički sadržaji
a) unaprijed dogovoriti termine usluga, s dovoljnim vremenskim odmakom za dezinfekciju opreme i prostora te provjetravanje prostorija nakon svakog gosta
Novalja, 25.03.2021.